عشق،جدایی،تنهایی


عشق،جدایی،تنهایی





درد و دل


آثار بجا يك عاشق


نويسنده



دوستان


دوستان عاشق


موضوعات :


آمار وبلاگ :


لوگوي دوستان


كد جاوا :

دیدی ای غمگین تر از من

بعد از آن دیر آشنایی

آمدی خواندی برایم

قصه ی تلخ جدایی

 

 

مانده ام سر در گریبان

 

بی تو در شب های غمگین

 

بی تو باشد همدم من

 

یاد پیمان های دیرین

 

آن گل سرخی که دادی

 

در سکوت خانه پژمرد

آتش عشق و محبت

در خزان سینه افسرد

 

 



نظرات شما عزیزان:

yuyu
ساعت16:48---7 شهريور 1392
سلام...
این پیام رو یکی به من نظر داد منم بهش عمل کردم.. تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه


نهال
ساعت23:33---15 تير 1392
سلام دوست عزیز خوشحال میشم بهم سر بزنی لینکی

...
ساعت17:51---24 بهمن 1391
سلام عزیزم خوشحال میشم به وب منم سر بزنی نظر یادت نره

alone
ساعت12:00---9 بهمن 1391
سلااااااااام.
وااااااای! وبت خیلیییی نازه
من دوس دارم.خیلی خوشحال میشم ب دیدنم بیای و باهام تبادل لینک کنی


پرستو
ساعت11:23---28 آبان 1391
بهتون تبریک می گم وبلاگ زیبایی دارید

tarafdarane sardar
ساعت21:26---13 مرداد 1391
salam aya mitonid ahangaye aga sardar ro vase download bezarid to weblogeton?

tarafdarane sardar
ساعت21:26---13 مرداد 1391
salam mer30 ali bod age gabel donestin be www.sardar_music.loxblog.com ye sari bezanid akhe aga sardar fagat 15 sal dare va ye padidast kheili gamgin mikhone haaaaaaaaaaaaaaaa montazeretonim shayad baham hamkari kardim az tarafe tarafdaran sardar link ham shodid agar mikhahid nazar mostagim khod ra be sardar begoyid be *** (sardarkhaste ) *** yani id sardar moraje konid

یاسی
ساعت0:23---24 تير 1391
یادم رفت بگم وبلاگ جالب و قشنگیه من ک خوشم اومد

یاسی
ساعت0:22---24 تير 1391
عاشقم بدجوری

saber
ساعت14:49---22 خرداد 1391
تا حالا خدا را با کسی دیدی؟ نه تنهای تنهاست
پس چرا از بزرگترین اشتراکت با اونی که لمسش می کنی می نالی؟


فرزین
ساعت13:55---7 ارديبهشت 1391
09396339826

ارش
ساعت20:39---5 فروردين 1391
اشتباه نکن…!!

بيشتر از آنکه دلم تنگ باشد براي تو……

براي آن مني که تو را نميشناخت…

تنگ است…!!

وبلاگ قشنگی داری. خوشحال میشم به منم سری بزنی. منتظرتم..........arashsantouri.loxblog.com


ناصردریایی
ساعت21:57---13 بهمن 1390
سلام ابجی وبلاگت با هاله من که خوشم امد اگه بهم سر بزنی ممنون میشم از لطفت

reza
ساعت22:28---30 دی 1390
سلام
خوبی؟
بعد از مدت ها گفتم یادی از دوستای قدیمی کنم
شعر زیبایی بود بهم سر بزن


پسر تنها
ساعت18:34---4 آذر 1390
سلام اجی نگین یه سری به وبم بزن خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده: <پیمان,,,نگین> مورخ: پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:, در ساعت: 12:45
|+|


Template By : www.TakTemp.com


bahar20

نگین

bahar20

http://bahar20.loxblog.com

عشق،جدایی،تنهایی

عشق،جدایی،تنهایی

وقتی تو نیستی نه هست های ما چونان که بایدند نه باید ها مثل همیشه آخر حرفم و حرف آخرم را با بغض میخوانم عمریست لبخند های لاغر خود را در دل ذخیره میکنم باشد برای روز مبادا اما در صفحه های تقویم روزی به نام روز مبادا نیست آن روز هرچه باشد روزی شبیه دیروز روزی شبیه فردا روزی درست مثل همین روزهای ماست اما کسی چه میداند شاید امروز نیز روز مبادا باشد عاشقی جرم قشنگی است به انکارش مکوش

عشق،جدایی،تنهایی

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog